THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

VOTE 4 ADCY!!!!!!!!!!!!

VOTE 4 ADCY!!!!!!!!!!!!

UNDI ADAM&STACY 4 ABP and HITS 1 !!!!!!!!!

UNDI ADAM&STACY 4 ABP and HITS 1 !!!!!!!!!

Sabtu, 16 Januari 2010

FINAL HITS 1 ( MUSIM KE 7 )

Pada yang tertanya-tanya bilakah Final Hits 1 dan di mana?. Pertandingan Akhir Hits 1 musim ke tujuh bakal diketahui pada 28 Februari 2010 (Ahad) bertempat di Pusat Konvensyen SACC, Shah Alam, jam 8.30 malam dan dipancarkan secara langsung menerusi saluran TV2.

Masih mengekalkan khidmat juri profesional dalam menentukan lagu manakah yang layak diiktiraf sebagai juara, sepuluh buah lagu yang bakal dipertandingkan adalah Azharina (Rawan), Misha Omar (Cinta Adam & Hawa), Grey Sky Morning (Cinta Gila), Alyah (Tak Mungkin Kerana Sayang), Tomok (Rindu Terhenti), Faizal Tahir (Bencinta), Stacy (Pakai Buang), 6ixth Sense (Khatimah Cinta), Ella (Puisi Hamba) dan Stacy & Adam (Menggegar Dunia).


Pada para penyokong Stacy, datanglah beramai-ramai untuk memberi sokongan. selalunya Lagu Terbaik dipilih oleh juri profesional dan Lagu Paling Popular pula diadili oleh juri awam melalui sms. Jadikan impian anda untuk melihat kemenangan Stacy satu kenyataan dengan mengundi sebanyak mungkin dan cara2nya...selalunya akan di umumkan pada malam pertandingan itu kelak.

0 ulasan: